четвъртък, 2 февруари 2012 г.

Азис отново показа члена си


Тъй като Азис се ядоса на коментарите на читателите относно неговите голи снимки и подозренията на хората, че те са фалшиви, той отново разпрати нови голи снимки.

Чалга звездата била разярена на фенове и читатели, че подлагат мъжкото му достойнство, за което е платил немалка сума на съмнение като новите му снимки са по-ясно от предишните. 
 
 


"Мислят, че снимката ми е менте и съм си позирал сам пред огледалото с изкуствен атрибут. Направо съм шокиран докъде може да стигне наглостта на враговете ми. Който пуска тези слухове, да не казвам какво да му се случи", обясни Азис пред "Всеки ден".

За да няма съмнения изявяващият се по кръчми и чалготеки певец направил нови снимки на себе си, които този път публикуваха вестник "Всеки ден".

"Ако някой извади по-голям, ще го поздравя. Аз обаче се гордея и няма защо да ме е срам, че съм секси мъж", обяснява още Азис.

Няма коментари:

Публикуване на коментар